Re: Zipka přístupná pouze pro roota

Adam Pribyl pribyl na lowlevel.cz
Čtvrtek Březen 27 09:18:07 CET 2014

On Thu, 27 Mar 2014, Jan Řezníček wrote:

> [...]
> mechanika se rozjede, ale neobjeví se mi v KDE upozornění na nové
> připojitelné médium, jako by to nečetlo. Jenže když se podívám do Krusaderu,
> tam se mi zipka objeví jako nové médium, jenže když na něj klepnu, abych ho
> připojil, chce to po mě autentifikaci. Dám heslo roota a můžu do něj
> přistupovat. Fukčnost mechaniky jsem ověřil i ve Uindousech.
> Takže po jaké aktualizaci se mi mohly změnit práva a kde si to systemd
> nastavuje? V fstab to samozřejmě není a nastavení v Control centre je zřejmě
> taky irrelevantní, mám ho pořád stejné a položka users tam je...

To mate nejlepsi se zeptat na foru Mageii. Jina vymena media vam to
nedelaji (USB, SD, CD/DVD?) Problem muze byt proste v tom, ze se zmenila
klasifikace te ZIP mechaniky (uprimne je to uz dost vzacny kus HW, takze
je mozne ze ji nekdo nekde proste "vyradil") z vymenneho media na hdd nebo
tak neco..

> Díky
> Honza

Adam Pribyl