Predpovidani deste, pocasi, a hledani spojeni MHD

Jethro xtompok na gmail.com
Pátek Květen 16 22:05:12 CEST 2014

Ahoj,

Dne 16. května 2014 21:42 Pavel Machek <pavel na ucw.cz> napsal(a):

> [...]
> minut.
>
> https://www.gitorious.org/tui/tui/source/dc2df726737f8554b2c4b3f7d6613cbb3045e46d:nowcast
>
> forecast -- je na dlouhodobejsi predpovedi, ale uz je nepocita ale
> stahuje z forecast.io. API klic a polohu musite dodat vlastni.
>
> https://www.gitorious.org/tui/tui/source/dc2df726737f8554b2c4b3f7d6613cbb3045e46d:forecast
>
> Ted se snazim ozivit vyhledavani spojeni (timetab.sf.net). Ubastlil
> jsem konverzi z GTFS, jen trva neprijemne dlouho... Mam tu GTFS data
> pro Prazskou integrovanou dopravu (ale uz nevim originalni zdroj, ma

Originalni zdroj je, ze to DPP udelal pro Google a nekdo to z DPP pomoci
§106 dostal.

> Ma nekdo GTFS data pro vlaky/mezimestsky autobusy?

> Existuje neco rozumnyho na vyhledavani spojeni? (Teda krome timetab-u?)

Zkousel jsem openTripPlanner, ale je to moloch, bileto (spolupracuje se
seznamem pro hledani spojeni v mapach) pouziva Raptor, o nicem vic moc
nevim, nebo jsme to v biletu zavrhli. Snad moje diplomka, az ji napisu ;-)
Jethro