grub2 mdadm lvm

Zdenek Janis zdenek.janis na brajan.cz
Středa Květen 21 11:44:49 CEST 2014

Dekuji za odpoved,

me totiz funguje tato organizace s lilem (na jinem stroji), ale SW RAID
ma metadata=0.90. A tam lilu vubec nevadi, ze /boot je na v root LVM
svazku. Lilo jsem opustil, protze neumi SW RAID s metadata=1.2 a mel
jsem za to, ze grub2 je na tom lepe.

Pokud musim pouzit odily (cemuz jsem se chtel vyhnout), tak se pak muzu
vratit k lilu, pro ktery udelam maly RAID1 s metadata=0.90 a zbytek
necham, tak jak jsem psal.

--
S pozdravem
                  Zdenek Janis