grub2 mdadm lvm

Zdenek Janis zdenek.janis na brajan.cz
Středa Květen 21 15:31:47 CEST 2014

Asi nejake skvrny na slunci...

Muzete to trosku rozvest?

Mate na diskach odil(y)? A teprve nad nim(i) je SW RAID?
Jake metadata?

Co jsem nasel, tak SW RAID (mdadm) s metadata=1.2 ma mit prave na
zacatku "volny" prostor pro data boot-loaderu. Proto jsem vychazel, ze
vytvorit RAID primo nad sda a sdb by melo byt v pohode.

Nicmene zde zaznelo nekolik nazoru, ktere se vzajeme vyvraci.

Na me konfiguraci (viz prvni mail) grub-instal nejde nainstalovat.

Vy pisete, ze Vam to funguje - proto bych rad znal jake rozdily v
konfiguraci mame.

Dekuji.

--
S pozdravem