Firewall a dalsi funkce

Petr Klíma qaxi na seznam.cz
Středa Listopad 5 11:34:30 CET 2014

Největší problém budete mít s identifikací konkrétních uživatelů.

Teď pravděpodobně používáte NAT, v lepším případě transparentní proxy.
To vám neumožní identifikovat uživatele.

Máte nejspíš jen dvě možnosti:

- velice nespolehlivou - squid proxy podporuje ident , ale obávám se, že
dnes má každý slušný Unix ident zašlápnutý a do Win byste ho muslel
doinstalovat

- proxy zaheslovat - a nechat uživatele ať se přihlašují už.jménem, heslem

Já jsem na jinou možnost nepřišel ...

S pozdravem

  Petr Klíma