Re: Čtení / zápis ethernetových paketů

Čtvrtek Listopad 6 17:39:35 CET 2014

On Thu, 6 Nov 2014, Josef Štengl wrote:

> Pravdou je, moje znalosti sítí jsou ... dosti neúplné. [...]
> Potřebuji implementovat jednoduchou eth komunikaci do mikroprocesoru
> [...] Cílem je poslat/přijmout (UDP) paket na/z známou adresu.

Po jistých... ehm... neblahých zkušenostech s jistými... ehm...
nejmenovanými zařízeními bych moc nedoporučoval pouštět se do velkého
kutilství. Vyrobit vadnou implementaci, která bude na síti dělat zmatek,
je až příliš snadné.

Pokud opravdu ale opravdu nemůžete použít nějakou existující a aspoň
trochu prověřenou implementaci, tak byste se přinejmenším měl důkladně
s nějakými implementacemi seznámit a pochopit, co které části dělají a
proč.

A také byste měl mít někoho, kdo má s fungováním sítí větší zkušenosti,
a bude ochoten a schopen u výsledku vašeho snažení v přiměřené míře
prověřit, zda se bude chovat správně i v méne obvyklých situacích.

Jinak kromě lwIP existuje i uIP, které je ještě o něco menší (kupodivu to
pochází od stejného autora jako lwIP).

--
Pavel Kankovsky aka Peak                      "Que sais-je?"