Vyreseno [was: Nefungujici prejmenovani ethernetovych interface (bezstarostna beznadej)]

"Zdeněk Kaminski" sutr na valasske-laboratore.cz
Pondělí Listopad 10 20:55:48 CET 2014

> Já jsem s tím zápasil na Gentoo a dopracoval jsem se k tomu, že v nějakým
> novějším udev je problém přejmenovávat na eth, musí se tam nacpat jiný
> název. Nejspíš proto prošel haf0, já takto musím mít net0 a net1, protože
> přejmenovat eth0 na eth1 a naopak prostě nejde.

Jupiii :-) Rekl jsem si, ze kdyz to tedy nejde na eth, ze bych popremyslel
nad jinou radou nazvu. A ejhle, net je fajn :-)

Jinak, na tom virtualu (v KVM) kdyz jsem si postupne pridaval sitova
zarizeni v poradi, v jakem jsem chtel, tak to korespondovalo i s
konfiguraci, ktera byla uvnitr. Cili pouze berlicka, ale dostatecna.

Diky za info.

Z.K.
--
Wallachian Laboratories? Freeride in UN*X systems...