OpenWRT na Belkin F5D8235-4 V1

Jozef Slovak slovak na abakus.sk
Úterý Říjen 7 10:53:57 CEST 2014

Dobry den,

Resetol som router do tov. nastavenia.Isiel do update firmware , vybral som openwrt , zacalo a skoncilo s chybou.
Router sa restartol.Skusal som zmenit aj nazov suboru ako aktual formware a nepomohlo.
Inak router ide.

Jozef

Odpovedam na spravu zo dna 7. októbra 2014, 10:28:46, v ktorej ste napísali: