Proč tolik povyku kolem systemd?

Leonardo leo na matrix-leo.cz
Sobota Říjen 25 18:26:37 CEST 2014

Ahoj,
nedá mi to, abych se nezeptal. Co je špatného na systemd (zajímá mě technické
(to v prvé řadě) a etické hledisko(pokud lze u softwaru mluvit o etice))? V
konferenci debian-users jsou kolem toho docela dost velké bitky(dá-li se to tak
nazvat), buhužel pro mě pouze v angličtině, jsem jeden s těch, kteří tento
Shakespeareův jazyk neovládají natolik bravůrně, aby četli rozsáhlé traktáty v
něm napsané, bohužel psané někdy americkou angličtinou nebo zkomolenou.
Poprosil bych, aby mi někdo v češtině vysvětlil co je na systemd špatně, pro
zatím jsem narazil jen najeden problém a to se špouštěním kdm při startu
systému. Google bohužel vyhodí jen kusé informace, podle kterých lze jen
usoudit, že je něco špatně, ale co. Nechci flame war, ale diskusi založenou na
faktech.
--
 Leonardo
------