SMS gateway

Martin Och martin na och.cz
Sobota Září 20 19:04:39 CEST 2014

Ahoj,

asi jsem hodne OT, za coz se omlouvam.

Shanim krabicku, co bude mit z jedne strany IP, z druhe strany GSM, strcim do toho SIM a napajeni (idealne PoE),
a jednoduchym zpusobem (html, snmp,...) tomu poslu text a cislo kam se ma SMS poslat, pripadne obracene z toho polezou prichozi SMS,
nebo si je vyzvednu nejakym obdobnym zpusobem.

Ano, vim ze existuje spousta sluzeb, ale chci vlastni reseni, nezavisle krom operatorovi a napajeni na nicem dalsim.

Nemate nekdo zkusenosti?
Uplne nejvic by se mi libilo reseni Mikrotik + USB dongl se SIM, ale zatim jsem zadne takove reseni neobjevil...

Dekuji za pripadne namety.

--
Martin Och