RE: open source cloud client pro vlastní cloudové úložiště

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Neděle Duben 26 18:30:20 CEST 2015

Navíc android klient moc dobře nefunguje. Vyhozený peníze. Případně třeba
QuickPic umí synchronizaci přes OwnCloud a určitě budou další aplikace.
Fajn je taky snadný upgrade na novější verzi. Dělal jsem ho asi přes tři
verze a bez problémů. Pokud to bude sloužit hlavně na synchronizaci souborů,
tak se doporučuje používat externí DB. Interní je na tyto věci dost pomalá a
to můžu potvrdit.

Drive,