bash: cyklus while a nastaveni promenne

"Zdeněk Kaminski" sutr na valasske-laboratore.cz
Čtvrtek Srpen 6 00:27:13 CEST 2015

> http://mywiki.wooledge.org/BashFAQ/024

Toto je nejlepsi nakopnuti, diky!

> A mimochodem, prikaz "grep soubor.txt" hleda vzor 'soubor.txt' ve
> standardnim vstupu.
>
> A toto by taky mohlo stacit pro inkrementaci:
>
> ((citac += 1))
>
> Jeste neco, pokud by pozadovana funkcnost pipeline byla opravdu takovato,
> tak by se to cele dalo resit jeste jednoduseji a efektivneji.
>
> VM

Zapomnel jsem za grep napsat nejaky ten regularni vyraz. Ten citac bylo
zjednoduseni, inkrementoval jsem ruzne promenne o vzorX...

> Pokud je logika slozitejsi tak pro zachovani prikaz  - export

Logika byla slozitejsi a delat export jsem nechtel.

Diky za kopance, nektere mi pripomely to, co jsem uz davno zapomnel.

Z.K.
--
Wallachian Laboratories? Freeride in UN*X systems...