nejde se prihlasit k MySQL

Pavel linux na argonet.cz
Středa Srpen 12 12:34:43 CEST 2015

Dobry den,

omlouvam se za dotaz, ale uz si nevim rady, treba me nekdo postrci.
Presne o pulnoci me nekolik stroju zacalo hlasit, ze se nemohou z Perl
scriptu prihlasit na MySQL server. Dnes jsem to testoval a zaver si
neumim vysvetlit. Z localhostu mi funguje mysqladmin, weby co bezi
mistne taky problem nemaji, ale pokud z linuxu pouziji z prikazove
radky klienta, vyzve me k zadani hesla a po delsim case dostanu hlasku
Cant connect ... Z jinych stroju se nejde prihlasit taky. Nechapu na
tom ale proc to nejde z CLI, ale z PHP ano. Z jineho stroje z PHP pak
timeout. FW nema vliv a MySQL jsem restartoval bez vysledku.

Napada nekoho kde hledat ?

Moc dekuji

Pavel Buchtel