nejde se prihlasit k MySQL

Pavel linux na argonet.cz
Pátek Srpen 14 10:15:01 CEST 2015

Dobry den,

Wednesday, August 12, 2015, 1:47:41 PM, you wrote:

dekuji za reakce, po hodinach patrani sem na nic neprisel, po restartu
celeho serveru ale problem zmizel, kopodivu restart MySQL nepomohl. Ve
firewalu jsem povolil port jen z potrebnych adres a zda se je klid,
takze to asi vyzne bylo nejakymi utoky nebo pretizenim pozadavky.
Nicmene se to chovalo pro me dost nevysvetlitelne.

Dekuji

Pavel Buchtel

pckc> jen strelim - nemate to mysql dostupne na verejne IP z internetu? Od
pckc> vcerejska pozoruji hodne utoku z Ruska na RDP a MySQL. Jsou to stovky
pckc> pokusu za vterinu. Zjistil jsem to prave diky serveru, ktery byl do
pckc> internetu otevreny. Ty utoky vidim v nekolika sitich - o2, Dial telecom,
pckc> mistni poskytovatele, ... Ten stroj to hodne zatizi, az obcas prestane
pckc> odpovidat na regulerni pozadavky.

pckc> Petr Macek