rozbita samba ?

Ladislav Vaiz spam na nagano.cz
Čtvrtek Srpen 27 13:10:57 CEST 2015

Dobrý den,
řešil jsem nedávno něco podobného na verzi 4.1 s konfigurací, která
pamatuje snad ještě 2.x. Samba odmítla přístup k souboru, opakování
prošlo. Prošel jsem logy a zjistil, že se sambě nelíbí mapování SID na
uživatele, tak jsem nastavil winbind. Od té doby je klid. Možná vám to
pomůže, možná ne, sám si nejsem jistý, co se stalo.

L.