Podpora formatu BPG do geeqie

Vladimir Macek macek na sandbox.cz
Úterý Prosinec 29 20:25:48 CET 2015

On 29.12.2015 17:58, Vladimir Macek wrote:

> Whatever.

Á, tak nikoli https://en.wikipedia.org/wiki/Whatever_%28slang%29

Až tak mi na způsobu nezáleží. Připadá mi fajn cesta gdk-pixbuf, pokud to
díky tomu bude mít větší zásah. Jsem připraven to podpořit.

Rozbalením http://ftp.gnome.org/pub/GNOME/sources/gdk-pixbuf/2.33/ to
vypadá, že tam podpora BPG není. Škoda.

Pro zájemce, ImageMagick se chlubí podporou BPG, ale používá jen binárky
bpgdec a bpgenc jako delegáty, pokud jsou nainstalované a přepočítá pro ně
parametr -quality. Jde tedy jen o wrapper pro urychlení.

V.