Vlastni IRC uzavreny kanal

Vladimir Macek macek na sandbox.cz
Pondělí Únor 9 11:47:55 CET 2015

Ahoj,

domluvili jsme se v tymu, ze si na Freenode zalozime trvaly kanal, kam
budeme pozvani jen my. Chceme ho mit logovany, aby se diskuse sla i zpetne
dohledat. Tak jsem na nasem serveru pustil jednoducheho pythonskeho bota,
ktereho jsem trochu upravil. Pekne loguje, ale obcas... spadne. Neni to
dokonaly, protoze IRC dobre neumim.

Jednou za cas ten kanal zustane opusteny a zrejme tim zapomene vsechno
nastaveni. A pak clenum tymu vc. mne (i kdyz jsem op) server hlasi, ze
potrebuju pozvani. Pomoci prikazu RECOVER zaslanemu ChanServu to obnovim a
znovu nas vsechny pozvu.

Jenze to je otrava. Rad bych to mel bez prace. Aby kanal byl trvaly, jen
pro par lidi, logovany. Jeho nazvem nikomu nevadime.

Jak toto prosim spolehlive resite? Omlouvam se za urcite OT.

Diky!

--
:  Vladimir Macek  :  http://macek.sandbox.cz  :  +420 608 978 164
:  UNIX && Dev || Training  :  Python, Django  :  PGP key 97330EBD