Vlastni IRC uzavreny kanal

Petr Štetiar ynezz na true.cz
Úterý Únor 10 10:15:05 CET 2015

Vladimir Macek <macek na sandbox.cz> [2015-02-09 11:47:55]:

> domluvili jsme se v tymu, ze si na Freenode zalozime trvaly kanal, kam
> budeme pozvani jen my. Chceme ho mit logovany, aby se diskuse sla i zpetne
> dohledat. Tak jsem na nasem serveru pustil jednoducheho pythonskeho bota,
> ktereho jsem trochu upravil. Pekne loguje, ale obcas... spadne. Neni to
> dokonaly, protoze IRC dobre neumim.

Co Supybot? Ten jsem pouzival par let a nebyl problem.  IRC trpi netsplity,
takze je lepsi mit ty boty treba dva na ruznych IRC serverech.

Potom jde treba pustit irssi ve screen/tmux a tam mit pustene logovani.

> Jednou za cas ten kanal zustane opusteny a zrejme tim zapomene vsechno
> nastaveni. A pak clenum tymu vc. mne (i kdyz jsem op) server hlasi, ze
> potrebuju pozvani. Pomoci prikazu RECOVER zaslanemu ChanServu to obnovim a
> znovu nas vsechny pozvu.

Resil bych to automaticky pluginem/scriptem v Supybotu.

> Jak toto prosim spolehlive resite? Omlouvam se za urcite OT.

#dlouhysupertajnynazev a kanal je +s (= secret, takze neni zobrazen v
chanlistu uzivatelu)

-- ynezz