Terminálový server

Petr Klíma petr.klima na madeta.cz
Úterý Leden 6 10:56:33 CET 2015

Dne 6.1.2015 v 10:43 Miroslav Pragl napsal(a):
> Pri vsi ucte ... X11 je pasmove nenazrany protokol a vubec nechapu,
> jak jej bylo mozne nekdy pouzivat na 10Mb siti.
>
> Zlate RDP
;-) 10Mb síť ??? Já to používal na 14.4 kbps modemu ... jenže tenkrát se
obrázky šetřilo, žádné ikonky, žádné barevné přechody, jen X11 primitiva
... celkem to šlo ;-)

RDP OK, ale máme nějaký OSS RDP server? Já nenašel nic živého.

Netrvám na XWindows. Jen to byla nejjednodušší cesta k otestování
konceptu a pokud nekomprimované neakcelerované X11 rychlostně
vyhovovalo, snad bude něco jiného ještě lepší ...

Ono by šlo použít např. VNC, ale tam je problém multiuser (do virtual
desktopů se mi nechce to je hrozně plýtvání zdroji) a taky ne příliš
bezpečné přihlašování.