Chladic Intel neuchladi procesor?

Jan 'yanek' Bortl yanek na yanek.cz
Čtvrtek Leden 8 08:01:57 CET 2015

DD,

to bude spis HW zavada. Je ten vetrak teply po tom vykonovem burstu? Je
spravne nasazen? Je pripojen na spravny konektor? pwm2 spis napovida ze ne,
byva to pwm1, ale neznam tudle konkretni desku.
Je na nem korektne nanesene spravne mnozstvi teplovodive pasty? Moc je
spatne, malo je taky spatne. Na nekterych vetracich je od vyroby ochrana
folie, ktera se musi sundat, ale tusim, ze zrovna intel tam ma prednanesenou
pastu.
Eventuelne jinou desku nebo jiny procesor je mozno vyzkouset?

--
Jan 'yanek' Bortl <yanek [at] yanek. cz>
http://yanek.cz/ | jabber: yanek [at] mitranet. cz