Debian - ftp

Peter Urban c0re na inmail.sk
Čtvrtek Leden 15 19:38:25 CET 2015

Zdravim,
po preinstalacii servera na Debian (1 SMP Debian 3.2.65-1) mi vznikom problem.
Zo styroch kamier posielam na ftp server (vsftpd) obrazky. Po preinstalovani systemu
z dvoch kamier (wanscam) nie je mozne vytvorit adresar a posielat subory na ftp server.
Podla logu sa kamera pripoji, ale mkdir a send skonci chybou.
Konfig ftp servera je ten isty. Kamery su v poriadku, odskusal som na windowsoch + filezilla ftp server.
Skusil som aj iny ftp server (proftpd) a vysledok je ten isty. Vzdy tie dve kamery maju
problem s vytvorenim adresara a posielanim suborov. Pokial v tych dvoch funkcnych zmenim pristupove
udaje z nefunkcnych, je to v poriadku. Z toho mi vychadza, ze prava by mali byt v poriadku.
Budem vdacny za hocijake nasmerovanie, lebo uz s tym zapasim od nedele.

Peter