OT turecký e-obchod

Alois Kučera alois.kucera na quick.cz
Neděle Leden 25 19:55:01 CET 2015

Dobrý den,

omlouvám se za OT, ale nic jiného mě nenapadá. Potřeboval bych do tiskárny
OKI 301dn koupit zařízení na reset čítače vytištěných stránek, aby se dal
doplňovat pouze toner. Problém je v tom, že se to dá koupit jen v jednom
tureckém eshopu a já neumím turecky. Pokud by se tady našel někdo ochotný mi
pomoct, samozřejmě dostane zaslouženou odměnu, čím blíž k Olomouci, tím
lépe.
Jedná se o toto:
http://www.dolummarket.com/index.php?do=catalog/product&pid=21
platba by se provedla mojí předplacenou platební kartou, kterou bych za
tímto účelem pořídil a nabil potřebnou částkou.

S pozdravem
Alois Kučera

__________ Informace od ESET Smart Security, verze databaze 11070 (20150125)

http://www.eset.cz