Re: F22 problémy - 3D akcelerace desktopu v Plasma 5, kmail, autostart

Tomáš Krbec tomas.krbec na gmail.com
Čtvrtek Červenec 9 23:17:51 CEST 2015

Ha, tak ohledně 3D akcelerace desktopu bude zřejmě problém v tom, že
mám dva monitory o nestejném rozlišení (1920x1200 a 1280x1024) a
používám nvidia ovladač a twinview konfiguraci, tj. roztažení plochy
přes oba monitory.

Zkusím překonfigurovat X

Tom
S pozdravem