Re: Cuda na starší nvidia grafice

Jan Řezníček honzarezna na seznam.cz
Pátek Červenec 17 23:20:30 CEST 2015

Tak kdyby měl někdo podobný problém, možná jsem našel řešení. Zavazí tam
knihovna lib64opencl nebo tak nějak, kvůli ní se nemůže nainstalovat Opencl
v CUDA ovladači. Stačí původní odinatalovat a všechny CUDA balíčky pak
fungujou.
Zdravím

Honza

---------- Původní zpráva ----------
Od: honzarezna <honzarezna na seznam.cz>
Komu: Diskuse o Linuxu v cestine <linux na linux.cz>
Datum: 8. 7. 2015 22:07:30
Předmět: Cuda na starší nvidia grafice

"Zdravím, nemáte někdo potíže s ovladači nVidia na starší grafice? Mám GF
8400GS a ještě před pár dny na tom běžel BOINC. Jenže jsem povýšil
Mageju na verzi 5 a tam mi to nejede. Ovladač je myslím 340 a BOINC
hlásí, že nemůže najít cuda ovladače, přitom mám všechny knihovny
nainstalovány...

Díky za nápady

Honza

--
S pozdravem
Honza Reznicek

Mageia Ono-Sendai Linux 3.14.41-desktop-1.mga4 #1 SMP x86_64 GNU/Linux