squid nestíhá

Katerina Bubenickova katerina.bubenickova na plbohnice.cz
Pondělí Červen 8 10:04:38 CEST 2015

Dobrý den,

někdy nám jde pomalu internet. V síti je cca 500 pc a teď se zdá, že
úzké hrdlo je squid, který občas vytěžuje procesor na 99-100%

Squid běží na VMware, tak jsme přidali procesory, ale ukázalo se, že umí
využít stejně jen jedno jádro.

Na filtrování používáme squidguard, konfiguraci squidu jsem teď ještě
zjednodušila, ale nepomohlo to, špičky ve vytížení procesoru odpovídají
špičkám v provozu sítě.

Jedno řešení je DNS round robin a nainstalovat další server se squidem.

Než to udělám, chtěla jsem se zeptat, jestli existuje nějaká výkonnější
alternativa http, https a ftp proxy. Nějak nemůžu nic najít. Možná
hledám špatně.

Třeba i komerční, abych měla představu.

Děkuju,
Kateřina