Re: squid nestíhá

Miroslav Pragl lists.subscriber na pragl.cz
Pondělí Červen 8 11:45:42 CEST 2015

A pouzivas jen "cisty" squid, nebo take nejakou nadstavbu typu squidguard?

MP

-----Original Message-----
From: Pavel Krafcik
Sent: Monday, June 08, 2015 11:09 AM
To: linux na linux.cz
Subject: Re: squid nestíhá

Dobrý den,

taky používám squid a nedávno jsem ho přemigroval do VMwaru a je bez
problémů. Dokonce jsem mu vzal dedikovaný oddíl a jede skutečně ve
/var/spool/squid na ext3. Kdysi dávno jsem testoval filesystémy pro
squid a ext3 se projevil jako "nejpohodovější". Úzké hrdlo byl HD. Proto
jsem v době, kdy byl proxy fyzický stroj, použil jeden HD jen pro
uložení cache. Ve VMwaru to není třeba. Proxyserver má 16GB paměti,
cache_mem  mám nastaveno na 6GB. Ale mi tu nemáme tolik PC, napočítal
jsem 110 lokálních uživatelů + 25 v citrixu.
Testoval jsem to v době, kdy ext4 ještě nebyla prověřená časem, pan
Reiser očekával doživotí a BTRFS a ZFS byly vzdálená budoucnost. Dnes to
může vycházet jinak.

Pavel Krafčík