Re: squid nestíhá

Katerina Bubenickova katerina.bubenickova na plbohnice.cz
Úterý Červen 9 08:50:02 CEST 2015

Děkuji všem za odpovědi.
zatím se zdá, že nic jiného než squid neexistuje, fortinet je UTM,
vzhledem k tomu, že jsme teď koupili drahou ASU, tak UTM nepotřebujeme.

Zkusila jsem ještě přidat do squidu parametry

max_filedesc 4096
cache_mem 2 GB

třeba to trochu pomůže,

na workers se kouknu,