apache2 s vice http://domenami (bez ssl) a jednou https://domenou (s ssl)

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Čtvrtek Červen 18 10:26:25 CEST 2015

Mám a osobně si myslím, že existuje i nějaké elegantnější řešení. Zkusím z
toho vytahat jenom konkrétní části, kterých se to týká (bude tam chybět
několik ukončení a podobně, ale snad to půjde pochopit):

Listen 80
NameVirtualHost 10.8.0.1:80
NameVirtualHost 83.111.111.1:80
<VirtualHost www.domena.cz:80>
<VirtualHost www.domena2.cz:80>

Listen 443
NameVirtualHost 10.8.0.1:443
NameVirtualHost 83.111.111.1:443
<VirtualHost www.domena.cz:443>

Pokud nemá doména nadefinovanou jednu z těch dvou částí, tak na daném portu
nefunguje.