Nastaveni apache2 (2.4) pro jednu domenu [Re: apache2 s vice http://domenami (bez ssl) a jednou https://domenou (s ssl)]

Čtvrtek Červen 18 21:14:05 CEST 2015

On Thu, 18 Jun 2015, Zdenek Janis wrote:

> Tedy bych ocekaval, ze apache bude odpovidat pouze na dotazy:
>
>     http://000.test.cz
>
> coz take dela, ale on odpovida i na dotaz:
>
>     http://192.168.0.5

Čtěte dokumentaci (v tomto případě
<http://httpd.apache.org/docs/2.4/mod/core.html#virtualhost>),
tam to všechno je:

   If no matching name-based virtual host is found, then the first listed
   virtual host that matched the IP address will be used. As a consequence,
   the first listed virtual host for a given IP address and port
   combination is default virtual host for that IP and port combination.

Já jsem z tohoto důvodu na jednom serveru dal na první místo "odpadní
virtuál", který na všechny dotazy odpovídá nějakým generickým způsobem.
V mém případě je to 301, ale můžete posílat třeba i 404 nebo jinou chybu.

--
Pavel Kankovsky aka Peak                      "Que sais-je?"