Nastaveni apache2 (2.4) pro jednu domenu [Re: apache2 s vice http://domenami (bez ssl) a jednou https://domenou (s ssl)]

Zdenek Janis zdenek.janis na brajan.cz
Pátek Červen 19 09:42:04 CEST 2015

Mel jsem za to (zjednodusene) ze klient nejdrive odesle pozadavek na
domenu a pak teprve server najde certifikat pro domenu a ten odesle
klientovi. Tedy teoreticky musi byt nejaky okamzik, kdy je mozne
klientovi zdelit, ze domena a nebo certifikat na serveru neexistuje aniz
by klient dostal certifikat z jine domeny. Na presmerovani netrvam,
staci nahlasit klientovi chybu. Ale zda se mi nimimalne nevhodne, aby
server vzal prvni certifikat a ten poslal klientovi. Aspon tak se mi
chovaji vsechny vyzkousene konfigurace.

--
S pozdravem
                  Zdenek Janis