Nastaveni apache2 (2.4) pro jednu domenu [Re: apache2 s vice http://domenami (bez ssl) a jednou https://domenou (s ssl)]

Zdenek Janis zdenek.janis na brajan.cz
Pátek Červen 19 11:19:51 CEST 2015

Vase informace je zajimava, ale ne zcela sni souhlasim, viz:

     https://cs.wikipedia.org/wiki/Server_Name_Indication

A dale prakticke zkusenosti, kdy nemam problem nakonfigurovat apache s
jednou IP, tak aby pouzival vice certifikatu, kde kazdy je pro presne
danou domenu. To mi funguje. Akorad je problem s domenou, ktera nema
certifikat a v tomto pripade potrebuji oznamit klientovi, ze doemna nema
certifikat. Ale zatim vsechny vykousene konfigurace "drze" poslou
klienti prvni dostupny certifikat, ktery je pro zcela jinou domenu, coz
je nevhodne.

--
S pozdravem
                  Zdenek Janis