HP Smart Array P212 - po update FW resetuje PC

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Středa Březen 4 16:11:13 CET 2015

A přes F8 se do něho nedá ani dostat? Po konfiguraci řadič vyvolá restart
serveru, tak to vypadá, jako kdyby byl v nějakým mezistavu a myslel si, že
doběhla nějaká konfigurace.
Případně najít nějaký server, který podporuje hotplug PCIe a říznout ho tam
za chodu a pak s ním zkusit nějaký manévry.