certy i na newebove sluzby

Daniel Hrbac talk na advokati.biz
Čtvrtek Březen 5 14:35:45 CET 2015

Nazdar,

myslím, že nic moc není. Pro servery vydává certifikát zdarma
startssl.org ale má to omezení, která já chápu tak, že to nebude
fungovat na domény 3. řádu, takže doména mail.server.cz nepojede. asi i
pár dalších - píšou, že to je Class 1.  Plnotučné by snad měly být
zdarma někdy od léta t.r. díky letsencrypt.org. kdoví jaká tohle bude
"klasa".

Tomu SNI už nerozumím.

Dan