Putty pres Squid

Ing. Martin Hankovec martin.hankovec na ceskearchivy.cz
Úterý Březen 10 14:20:08 CET 2015

Dobrý den,
potřeboval bych se s Putty na lokálním PC připojit přes Squid (s
autentizací) k SSH na serveru. Nedaří se mi nějak nakonfigurovat Squid
tak, aby to s Putty chodilo dohromady.
Ve Squidu jsem přidal port 22 mezi Safe ports, v Putty nastavil proxy a
port, ale končí to hláškou "Proxy error: 407 Proxy Authentication
Required" bez možnosti zadání jména a hesla.
Co všechno se musí nastavit ve Squidu nebo Putty, aby to chodilo? Dá se
Squid použít pro SSH spojení? (někde jsem četl, že je problém s non-http
traficem, ale blíže jsem o tom už nic nenašel)
Díky za radu a přeji pěkný den
Martin H.