Zahozeni paketu invalid ve forward

Zdenek Janis zdenek.janis na brajan.cz
Pondělí Březen 23 13:56:46 CET 2015

Dekuji za odpoved,
zacal jsem po techto "divnych" paketech patrat po te co jsem zjistil, ze
mikrotik nektere pakety propusti bez NATu. Po zavedeni uvedeneho
pravidla ve FORWARD jiz neprelozene pakety neregistruji. Nejsem si jist,
zda to je "vlastnost" jen mikrotiku.

Dotaz jsem pokladal abych si nevedomky neudelal nejaky prusvih, ktery se
projevi az za dlouho, nebo pri specificke komunikaci. Ale zatim vse
funguje...

Jinak to vypada, ze techto "INVALID" paketu vyrazne pribylo s nekolika
update z WinXP na Win7(8).

--
S pozdravem
                  Zdenek Janis