Spuštění programu v sh nebo bash

Petr Franta petr.franta na gmail.com
Úterý Květen 12 11:20:00 CEST 2015

Ahoj.

Potřebuji spustit na Raspberry PI 2 čtyři instance programu omxplayer
(přehrávač videa).
Zjistil jsem, že pokud spustím program z prostředí "/bin/sh" pomocí ...
nohup omxplayer --win x1,y1,x2,y2 video1.mp4 &
nohup omxplayer --win x1,y1,x2,y2 video2.mp4 &
nohup omxplayer --win x1,y1,x2,y2 video3.mp4 &
nohup omxplayer --win x1,y1,x2,y2 video4.mp4 &
..., tak se mi spustí jen první dvě instance. Ve výpisu topu vidím všechny
příkazy, ale jen první dva běží. Běží myslím to, že omxplayer má několik
podprocesů a zobrazuje video. Druhé dva se "tváří", jako by se je
nepodařilo nastartovat.
Pokud program spustím z prostředí "/bin/bash", tak se mi zobrazí tři videa,
ale čtvrté opět nenastartuje.

Chci se zeptat, zdali bash nebo sh nemá nějaké omezení, která se týkají
popsaného chování?

Díky předem za postrčení správným směrem.

Petr