Co je sipwise.local?

Leonardo leo na matrix-leo.cz
Pondělí Květen 25 11:43:30 CEST 2015

Dobrý den,
Používám pro Voip ekigu, která vždy spadne s následující hláškou:

2015/05/25 09:55:52.288   0:18.128      Opal Liste...c4aac0b700 Opal    Could
not find host „sipwise.local“
Neoprávněný přístup do paměti (SIGSEGV)

Ať jsem hledal jak jsem hledal nikde jsem nemohl najít o co se jedná.
Předpokládám, že to bude nějaká chyba v konfiguraci, ale kde?
Google sice najde něco, o pádech ekigy, ale je to zastaralé.
Potřeboval bych poradit co mám konfigurovat. Adresář ekigy jsem promáznul asi
stokrát tam problém nebude. Ekiga mě zatím vyhovovala a nechtěl bych měnit.
Už se s tím někdo setkal?
--
 Leonardo
------