Cas

Ladislav Vaiz spam na nagano.cz
Neděle Listopad 1 20:23:28 CET 2015

RTC obvody uchovávají čas v BCD kódu, takže takové změny jsou možné.
Jinak řečeno nesnažte se při úvahách převádět řekněme 81 na 0x51. Horní
bity nevyužité pro hodiny bývají využity různě, například pro
století/změnu století
(http://datasheets.maximintegrated.com/en/ds/DS1340-DS1340C.pdf, strana
8), jiné pro 12/24 režim
(http://datasheets.maximintegrated.com/en/ds/DS1307.pdf, strana 8).
Nevím, zda jste psal přesný typ RTC, nesledoval jsem vlákno tak
detailně. Tady by mohlo jít o něco jako DS1307 v 12h režimu.
L.