R-Pi preskakujici zvuk u pulseaudia

Adam Pribyl pribyl na lowlevel.cz
Neděle Listopad 8 17:40:08 CET 2015

On Sun, 8 Nov 2015, Jan Kasprzak wrote:

> [...]
> kanalech bez preruseni, presne jak ocekavam.
>
> V nejakem webovem foru jsem vycetl, ze mam zkusit vypnout ondemand
> CPU freq governor a dat misto neho performance, to nepomuze. Dale
> nekde doporucuji vypnout module-suspend-on-idle, coz jsem zakomentoval
> v /etc/pulse/system.pa, a nepomohlo (podle pactl list | grep idle je ale
> modul uspesne vypnuty).
>
> Pulseaudio server bezi s prioritou -11, a na R-Pi nic dalsiho vyznamnejsiho
> nebezi.
>
> Kde muze byt problem s PulseAudio a hardwarem R-Pi?
> Moje verze je "Raspberry Pi Model B Rev 1", Raspbian Jessie.

To ze na RPi Rev1 byly nejaka problemy s audiem jsem slysel. Ja jsem
pouzival tu prvni revizi (jeste s mensim mnozstvim RAM) jako prehravac s
Raspbianem a XMBC a zvuk tam sel normalne. Ozyvalo se jen lupani pred
zacatkem prehravani souboru. Tusim zvuk tam uz byl pres PA. Doporucil bych
zkusit nejaky "dobovy" raspbian.