Prevod VHS-C na linuchu

Jan Hrach jenda na yakumo.hrach.eu
Úterý Listopad 17 02:06:59 CET 2015

Mám kompozitní grabber včetně audia, je pro to jaderný modul, viz https://brmlab.cz/project/medlab/ultrazvuk

Synchronizaci se zvukem jsem ale neřešil (nemáme sondu na dopplera, takže není co nahrávat). Doufám, že pokud tam bude nějaký posun, bude v celém záznamu stejný, takže to půjde celé posunout o konstantu.

Zítra (dneska) ho můžu přinést do brmlabu.

--
Jan Hrach | medlab quality assurance | CEO, NSA Litoměřice - the only company that actually listens to your needs
GPG CD98 5440 4372 0C6D 164D A24D F019 2F8E 6527 282E