PERL, problem s hodnotou promenne

Pátek Říjen 9 13:35:57 CEST 2015

On Fri, 9 Oct 2015, d.petr wrote:

> 	 řeším tady takový pro mě nepochopitelný problém v PERLu. Mám
> takovýhle kousek programu v konstrukci given-when
>
>    when ($_ < (nejaky_vyraz)) {

Takové konstrukce v Perlu za mých mladých časů nebývaly, tak s tím nemám
zkušenosti, ale neměla by ve when být hodnota (vůči které je testován
výraz v given) a ne podmínka?

> Zkrátka když jakkoliv použiju proměnnou $Nova před přiřazením její
> hodnoty do $Sdilene{SL}, vykoná se to celé dobře.

Zajímavé je, že stejný efekt nemá použití v podmínce v příkazu
if ($Sdilene{SL} > $Nova).

To pozorované chování by mohlo svědčit o nějakých problémech s typem
hodnoty v $Nova. Ale bylo by to divné, protože ta hodnota je o dva řádky
nad tím vypočtena aritmetickým výrazem.

Zkuste trochu prověřit hodnoty $Sdilene{CO} a $Sdilene{PV}, které vstupují
do výpočtu $Nova, jestli nějaké magické chování nevykazují už ony.

--
Pavel Kankovsky aka Peak                      "Que sais-je?"