Cas

Martin Mokry megacsk na gmail.com
Pátek Říjen 30 11:28:55 CET 2015

Priame nacitanie casu zafungovalo:

[root na localhost ~]# hwclock --show --directisa
Pi 30. október 2015, 12:16:03 CET  .719576 seconds

Verzia jadra je:
Linux version 4.2.3-200.fc22.x86_64 (
mockbuild na bkernel01.phx2.fedoraproject.org) (gcc version 5.1.1 20150618
(Red Hat 5.1.1-4) (GCC) ) #1 SMP Thu Oct 8 03:23:55 UTC 2015

Hardware je notebook ASUS.
Uz mi to robi problem dlhsiu dobu, ale davnejsie (bohuzial nepametam si
kedy) to fungovalo normalne.