Predpovidani deste, pocasi, a hledani spojeni MHD

Pavel Machek pavel na ucw.cz
Neděle Září 27 19:22:43 CEST 2015

Ahoj!

> http://www.infoprovsechny.cz/request/aktuln_verze_gtfs

> Diky za tip, podivam se.

Jinak dalsi dobra zprava, zmenily se vyhlasky, a kompletni jizdni rady autobusu
jsou ke stazeni.

...a na timetab.sf.net uz je i parsovadlo noveho formatu (jeste chybi vymyslet
co udelat s poznamkami ktere dny to jede).

Na openstreetmap uz jsou zase pomerne kompletni zastavky, pro Prahu to bylo
kolem 90%  pokryti, kdyby nekdo chtel pomoci jsem schopen zgenerovat seznam toho
co chybi...
									Pavel