SNMP vystup do souboru

Miroslav Okrina m.okrina na tiscali.cz
Úterý Září 29 15:26:22 CEST 2015

Dobry den vsem

Muzete mi prosim poradit, jak dostat vystup SNMP misto do syslogu, do
souboru ?
Trapim se s tim cely den a ne a ne na to prijit.

Zkousim ho spustit s parametry (via init.d/snmpd i interaktivne v cli)
-LF 0-7 /tmp/vystup -p /var/run/snmpd.pid
ale dostanu do souboru jen NET-SNMP version 5.5

kdyz zkusim -Lf 0-7 /tmp/vystup , tak mi to ze ciloveho souboru udela
typ socket, ktery se neda dal cist.

Zkusil jsem i interaktivne, /usr/sbin/snmpd -c /etc/snmp/snmpd.conf -Lo
-p /var/run/snmpd.pid -a , ale ackoliv daemon bezi a prijima, na vystupu
nic. zkusil jsem pridat i 2>&1 soubor_s_vystupem, ale nepomohl jsem si.

Zajimave je, ze ackoliv jsem zakomentoval puvodni radek s -LS0-6d , pri
vsech formach spusteni snmpd prijate trapy vidim ve /var/log/messages.

Muzete mi prosim nekdo poradit , jak mam pro vsechny svate dostat ten
vystup do nejakeho kontretniho souboru?

Pokud to nejde, asi mi nezbyde nic jineho, nez znasilnit rsyslog nebo
syslog, aby nepridaval timestamp a rval to do souboru sam.

Dekuji predem

S pozdravem
Miroslav Okrina