Osciloskop a Linux?

Adam Pribyl pribyl na lowlevel.cz
Pondělí Duben 4 19:03:04 CEST 2016

On Mon, 4 Apr 2016, Jan Kasprzak wrote:

> 	Dobry den,
>
> uvazuju, ze bych si koupil na domaci bastleni osciloskop (nejakou malou
> jednoduchou digitalni vec pod 100 dolaru, treba Jyetech DSO112A
> http://www.jyetech.com/Products/LcdScope/e112A.php

Nechci Vas zklamat, ale to neni osciloskop. :) Delaji se "osciloskopy" i
do smarfounu z audio vstupu...
Jinak aspon:
http://www.sainsmart.com/dso203-mini-kit-72mhz-4-ch-stm32-metal-shell-newest-version.html

> ale trochu mi prijde skoda investovat do krabice s dotykovym displejem,
> kdyz treba pocitac ma displej daleko vetsi a da se programovat.
> Existuje nejaky rozumny osciloskop v teto cenove relaci bez displeje
> a tlacitek, pripojeny treba pres USB a ovladatelny v Linuxu?

Jsou i necojakoosciloskopy primo na USB (usbscope). Ja na bezne "male
mereni" (1 kanal je hodne limitujici) pouzivam scopemeter UNI-T UT81B,
napsal jsem si k nemu software v pythonu

http://www.lowlevel.cz/log/cats/hardware/Python%20software%20for%20scopemeter%20UT81B.html

cena z ciny ovsem stale cca 4000,-.

> 	Diky,
>
> -Y.