ltsp spusteni skriptu pri restartu klienta

Katerina Bubenickova Katerina.Bubenickova na bohnice.cz
Pátek Duben 15 13:57:01 CEST 2016

Děkuji za reakci,

v adresáři /opt/ltsp...je filesystem, ktery se spousti na klientu, ale
je treba ho po kazde uprave prekompilovat do image, a ten se natahne na
klienta.
Home se bere z filesystemu serveru. Nevím, zda je to takto normalni,
nebo je to specialita fat clienta.

Varianta spoustet skript pri prihlasovani uzivatele mi pripada slozita.
Jestli tomu dobre rozumím, tak bych musela mít kopírovací skript i
zálohu home zakompilovanou do image, protože jako user1 z klienta vidím
pouze /home/user1 a domovské adresáře jiných uživatelů ani nevidím.

Do nové kompilace image se mi nechtělo, protože mi to připadá složité -
taky někdy se mi to nepovedlo - a trvá to dlouho. Ale možná je to taky
cesta.

Taky se asi do pameti tlusteho klienta bude natahovat vic dat (zrejme
vsechny mozne zalohy vsech home), takže start klienat bude jeste
pomalejsi.

Do home asi zapisovat musím, minimálně tam mám .wine a do toho psát
potrebuji.

Každopádně děkuju za odpověď,
Kateřina