kopie disku na disk

David Jež Dave.Jez na seznam.cz
Pondělí Srpen 22 21:30:47 CEST 2016

Ahoj,

Normálně zkopíruješ ddrescue celý disk jak jsi zvyklý, potom pokud je to lvm tak lvextend http://tldp.org/HOWTO/LVM-HOWTO/extendlv.html pokud partition tak normálně rozdělení opravíš fdiskem, kde je konec až tak nevadí, musí pouze sedět začátek. Potom zvětšíš fs přes resize2fs, který si to pobere a je to.

DJ
---------- Původní zpráva ----------
Od: Aleš Filip
Komu: linux na linux.cz
Datum: 22. 8. 2016 21:25:48
Předmět: kopie disku na disk

Dobrý den,

Potřebuju zkopírovat systémový disk na jiný disk. Vždycky jsem měnil
stejně velký za +/- stejně velký. Teď bych to potřeboval překopírovat na
větší.
Používal jsem ddrescue -v --force /dev/odkud /dev/kam
Jak potom tu partition BEZPEČNĚ zvětším na velikost nového disku?

S pozdravem,

--
  Aleš Filip
  Kutná Hora