Re: LXC občas podivně zatuhává síť/socket/služba

Adam Pribyl pribyl na lowlevel.cz
Pondělí Prosinec 5 12:22:05 CET 2016

Maji kontejnery vlastni cas nebo pouzivaji hostitelsky? Priznavam ze ke
kontejnerum jsem jeste nedorazil. Nicmene jiz dlouho resim problem s KVM
kde mi v guestu najednou preskoci hodiny na zdanlive nesmyslny cas a
zdechnou podobnym zpusobem... reseni nemam, je to jen napad kam koukat.

Adam Pribyl