Re: Poptávka - poštovní server

Ing. Martin Hankovec martin.hankovec na ceskearchivy.cz
Pátek Únor 12 08:07:01 CET 2016

Zdravím,
sice jsem si původně myslel, že pojem outsourcovaný poštovní server
(e-mailový server jako služba) všichni pochopí, že je to služba, čili
neběží u nás, na našem železe a na našich linkách, ale asi to tak zřejmé
není.
Čili musí to běžet u poskytovatele.
Jinak děkuji za všechny náměty a odkazy, doporučované firmy jsme oslovili.
S pozdravem
Martin Hankovec