Dlouhy start syslogd

d.petr d.petr na post.cz
Pátek Leden 22 15:00:14 CET 2016

	Dobrý den,
	mám dotaz ohledně startování syslogd. Jedná se o syslogd z
inetutils-syslogd, Debian Wheezy armel. Jeho start (syslogd) trvá asi 10
vteřin a když není připojen ethernetový kablík, tak snad 20. Čím by to
mohlo být? Logování odjinud "sem" zapnuté není a ani odsud na jiný
server se nic neloguje. Zkoušel jsem měnit parametry, zrušit
/etc/syslog.conf apod., ale žádný přínos. Pomohla úprava
/etc/init.d/inetutils-syslogd, aby se syslogd spouštěl na pozadí (&).
	A teď ten dotaz: vadí něčemu spouštění syslogd na pozadí? Lze zajistit
rychlé spouštění (nezdržování při startu) jinak?

Za případnou odpověď předem díky
PM